[O1] Spadający przewód łaczący turbinę z IC przy butowaniu.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • SDI
    Classic
    • 2009
    • 33

    [O1] Spadający przewód łaczący turbinę z IC przy butowaniu.

    Spróbuj odłączyć na 5min akumulator i podłącz go jeszcze raz . Jak to nie pomoże to pozostaje diagnoza vagiem
  • piernik
    Elegance
    S_OCP Member
    • 2007
    • 975
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    [O1] Spadający przewód łaczący turbinę z IC przy butowaniu.

    Mój AHF zaczął mieć problemy z brakiem mocy, okazało się że stanęła sztanga w turbinie czego powodem była przerdzewiała gruszka. Została wymieniona na nową, dodatkowo suszarka została wyczyszczona tak samo jak kolektor i dolot. Przejeździłem po tej czynności ok 1800 km, była poprawa i auto nie łapało notlaufów aż do soboty kiedy to przydarzyła się dziwna sytuacja. Podczas wyprzedzania na wąskiej drodze przy obrotach ok 3800-400 rozłączyła się gumowa rura idąca od IC (połączona plastikowym przewodem) do strony zimnej turbiny. Auto momentalnie straciło moc i zaczęło głośno świszczeć. Będąc 350 km od domu nałożyłem tą gumową rurę na plastikową i spokojnie wróciłem do Lublina. Dziś wszedłem pod auto i upewniłem się że przewody są dobrze połączone. Zrobiłem ostrzejszą jazdę testową i przy ok 130 kmh na 4 biegu sytuacja się pojawiła, czyli nagły spadek mocy i świst turbiny. Gumowa rura znów się zsunęła z plastikowej.
    Czy ktoś z forumowiczów miał podobną sytuację? Czemu się tak dzieje? No i co można zrobić aby takie sytuacje się nie powtórzyły :? , bo nie ukrywam że jest to dość wq...iające i niebezpieczne na trasie.

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Jakie masz doladowanie, nie masz przeladowan ??

      Oczyscic rure i czesc zimna turbiny zeby nie byly tluste, nasadzic i zapiac na nowa opaske. Nie powinno byc problemow wtedy.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • piernik
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2007
        • 975
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Zamieszczone przez Maicroft
        Jakie masz doladowanie, nie masz przeladowan ??
        będę musiał podjechać gdzieś kto ma VAGa i sprawdzić. Czy przy przeładowaniu możliwa jest sytuacja jak u mnie??
        Wspominasz o nowej opasce ale miejsce gdzie gumowa rura łączy się z plastikową od IC nie ma opaski jak na reszcie przewodów tylko jakby zawleczkę ze sprężystego drutu.

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Albo waz jest na opaski, albo sa takie metalowe zatrzaski (druciki) ktore wskakuja, ale to w ASZ.


          Spada ten z gory czy ten z dolu. Na obu sa opaski o ktorych pisze






          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • Michas
            Classic
            • 2010
            • 5

            #6
            Jedz do jakiegos marketu budowlanego i poszukaj. Tego teraz jest mnóstwo rodzaji!

            Komentarz

            Pracuję...